66 people came to yesterday's Shishido Concert.

The last time was 13 people, so I made so much effort to advertise it.

And the biggest worry was my cough from allergy, but it stoppped miraclly on the day.

I made the price of the ticket cheaper and
ask the gusest performer , so the income is in the red actually,

but nothing is more happier for performer than full seat!!

昨日獅子道公演2017終了しました!
前回の問題だった集客の問題を洗い直し

13人→66人になりました。

椅子が50しかないので立ち見になるなど逆に嬉しい悲鳴でした。

前日までアレルギー性気管支炎による咳が止まらなかったのですが何とか当日に奇跡的に対した咳も出ず終了しました。

ゲストを呼ぶチケットを安くする
等行った為 実はそれでも赤字なのですが

聞いてもらってナンボ

本当にありがとうございました。

image