ほぼ一ヶ月でようやく届きました。

I got toeic score certificate at last one month after taking test

TOEIC証明書


努力の結晶ですよ(^^ゞ

It't crown of my labors.



平均点と比べてどの位置にいるかも書いてあるのですが、

文章の中の具体的な情報を見つけて理解できる。

等ほとんどが平均より上でしたが、

The certificate says the level of examinee compared to the average.

Most items are more than average level.

But only one item is below the average.



平均より低いところが一つありました。

長めの会話、アナウンス、ナレーションなどのおいて
詳細が理解できる
弱点


"You can understand the details of long conversastion, announce,
narration."



長い英文聞いてると途中で意識が飛ぶからなぁ。。

人の話を聞いていないことがこんなところでも証明されました。

I pass out when I'm listening to the long English sentences. Yo Ho Ho!


フレッシュネスバーガーの社長さんと730以上取ったら

ごちそうしてもらうと掛けをしていたのでごちそうになりました。

フレ


ダブルたまねぎダブルトマトw


I'm treated by the president of freshness burger because I wined the

wager! Double onion and Double tomato! Yo ho ho!